بـــــــــــــــاور هـــای جــــــــــــــــــــــــم

در تلگرام منتظرتان هستیم http://telegram.me/rohamjam

۴ مطلب در مرداد ۱۳۹۵ ثبت شده است

سه شنبه, ۲۶ مرداد ۱۳۹۵، ۱۱:۲۳ ق.ظ

شاهد عینی...

خطاب به مسولین سیاسی استان سیستان و

بلوچستان

برکسی پوشیده نیست که حاصل جمع فاکتورهایی همانند آبرو – آینده – شخصیت و ... یک شهروند در این سرزمین چیزی جز سرنوشت نیست؛ و حاکم بر این سرنوشت به راحتی دولتمردان (دولتها) می باشند که با تصمیمات خویش قدرت هرگونه تحول  مثبت ومنفی فردی وجمعی را دارند. نگارنده این سطور بدنبال آن نیست که یک مقاله سیاسی و یا نقد و تحلیلی از عملکرد یک سازمان و تشکل دولتی را ارائه دهد، بلکه آنچه در پی می آید سعی گردیده داستان مستندی از سرنوشت  شهروندی را  به قلم آورد که بدون وابستگی بد ولت ویا کانون قدرتی سیاسی دردوره وزمانه ای که افکارعمومی با زادولدغارتگرانی همچون شهرام جزایری وبابک زنجانیهامدام دچارسکته ناقص وناتوان ازباور اواراعتیادی که دوازده ساله شده وفحشای دهساله .....!!!!درچنین اشفته بازار ایاسخت نیست تاباور کنیم   درین  و انفسای ظهورافکارپلید ضدملی ومیهنی درنقطه مقابل یکی هم درعین گمنامی وبدون چشم داشتی به مراکزقدرت ویاامتییازورانتی برسرایمان خویش به تمامیت ارضی وایران یک پارچه هرانچه داردبرطبق اخلاص گذارده و شرافتمندانه ایستاده وحالکه بعدازسالهابدنبال حقوق معوقعه ناچیز خویش بازگشته.... بعداز چهارماه ترددبا تنی رنجور وبیماردرین بورکراسی عریض طویل هرگزاودیده نشد ؟بگونه ای که انگار درنظام وحکومت دیگری اویک تنه باافکار واندیشه فرهنگی وارد میدانی گردیده که حریف مصلح به ابزارمدرن رسانه ای وبادلار ساپورت میشده؟؟؟؟پس این جریان چه ارتباتی با سران ومدیران سرای حاکمیت قانون وراهبری سیاسی دراین ولایت دارد؟؟؟ {نظر سوئ نداردفقط برای نشاط حضرت عالی عرض میکنم تا بقول (گمنام) خسته ازمطا له این دردنامه هزارزخم نشوید!!!علیلحال وقتی باصفحات رنگین اکثر نشریات محلی_ و یا باگروهی ازنشریات درفضای مجازی روبرمیشوید که میدان عملشان حرکتی نعل به نعل در راستا ی اخبار مدیریتی استان انگونه مانور میدهندکه انگار همه چیز بروفق مراد است!!! ودر پانویس انها هم که با تشکر همراه باقدردانی واصولادعای خیر مردمی ارزومند ابر/باد/مه/خورشیدروبرو میشوید}درچنین وضعیتی روزگاری که (گمنام) درسالهای هشتادوچهار به بعد ازان  سخن بمیان میاورد نباید براحتی هضم شود؟؟.

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۶ مرداد ۹۵ ، ۱۱:۲۳
roham jam
۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۶ مرداد ۹۵ ، ۱۱:۲۲
roham jam
سه شنبه, ۲۶ مرداد ۱۳۹۵، ۱۱:۰۵ ق.ظ

فروش کتب تاریخی نایاب...

هموطنان عزیز ،باوجودیکه از ابتدای فعالیت این سایت قسمتی از کتب یک کتاب خانه 20000جلدی خصوصی   نویسنده ای خاموش شده وگمنام بنا به دلایلی در این صفحه با این امید در معر ض دیدومطالعه شما قرار داد ه شد که با توجه به کمیاب بودن وتنوع ارزشی  انها در حوزه های  مختلف واینکه حجم وسیعی ازانها با نظر به اعتبار نویسندگان بعنوان مرجع با عبور از طیف عظیمی از هموطنان که اکثرا خود دارای کتابخانه زیباکه گروهی انرا مخزن عشق وگروهی دیگرباداشتن کتبی بی نظیردر مخازنی که محتوای ان رامجمو عه های تاریخ وجغرافیا ی سیاسی حقوقی اساطیر  ایران باستان که سند فرهنگ وهویت ملی ماست  به نگهداری ان افتخار میکنند !!!!

بااین شرح نظر به استقبال گسترده شما عزیزان ازین سایت که موفق به جذب 4000نفر درمدت چهار ماه با ارائه 25مقاله بلند وگزارشهای طولانی  با موضوعات بحران مدیریت،فقر،بیکاری،اعتیاد ،فحشاو......درحالی که مسولین دولتی استان انگیزه پاسخگوئی ندارند ....مدیریت سایت با توان ضرفیت خویش تصور میشوددر سیراب نمودن کام تشنه خونندگان خودهمراه باترمیم بغض هاشکسته تحقیر شدگان عمل کرد قابل قبولی ازخودبروز داده است ....!!              

بنابراین از طیف های فرهیخته استان با وجود چندین دانشگاه ریز درشت در استان 








۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ مرداد ۹۵ ، ۱۱:۰۵
roham jam

دیر زمانیست که ورزش رقابتی در دنیا کاملا سیاسی شده است و مبتنی بر آن دولتها برای رسیدن به طلا و نمایان ساختن حرکت رو به جلو این جریان در کشورهای صنعتی و اکثر کشورهای درحال توسعه از هیچ کوششی فروگذار نیستند! آیا این موضوعی است غیرقابل درک؟ توسعه ورزشگاهها، افزایش ورزشگاههای رایگان هزینه ورزشهای رقابتی، زمینه های تشویق و حضورورزشکاران را در میدانهای رقابت باانگیزه دوچندان  فراهم میکند و سالنهای ورزشی را این گونه کشورها که با گرفتن چندین مدال رنگارنگ حتی قدرت وتوان علمی  نطامی خویش رانا خواسته در المپیک به رخ می کشند که در واقع نمایانگر ارزشهای دیگر هر ملتی هم می باشد،به همین دلیل المپیک را  با حساسیت ملی وهزینه های سنگین دنبال می کنند. برای شناخت نخبگان و حتی بورسیه نمودن گروههای امید، همه و همه تحت نظارت سازمانهایی که اعضایشان دارای تخصص های آکادمیک ورزشی هستند قرار می دهند تا اینکه بالاخره در المپیک ریو نتیجه این گونه سیاست گذاری در ورزش را با دیدن مدالهای کشورهای سه ردیف اول جدول دیدیم. انگشت به دهان ماندیم اشک ریختیم، و آه سرد و گرم هم کشیدیم!!! این در حالی است که همه ما در این کشور می دانیم چرا و چه می خواهیم ولی نمی خواهیم باور کنیم این چرا در کجا گره خورده است. البته کسان دیگری هم در این بین می دانند درجه احساسات ما تا به کجا داغ می شود و همه چون در یک ظرفیت شعله ور می شویم پس خاموش شدن این شعله ها و تهی شدن این ظرفیت نیازمند هزینه سنگینی در این خشکسالی برای آوردن آب و سرد شدن آن نیست!! اما واقعیت این است که مسئولین ما و اتاق فکر نظام غیر ممکن ست نداند ورزش رقابتی در جهان و بخصوص المپیک چرا سیاسی شده و چزا قسمت عمده ای از درامدهای خود را کشورهای مورد بحث صرف رشد ورزشکاران و پاداش آنان می کنند... بعنوان نمونه آیا قزاقستان با ایران قابل قیاس است؟؟ درآمد ملی، ثروت جاری و جمعیت ایران سابقه علمی و رشد اندیشه و بسیاری مسائل ایران آیا با کشورهایی در ردیف قزاقستان می توان مقایسه کرد؟ چرا و با چه اندیشه و خلاقیتی این کشور برای هر طلای المپیک یک میلیون دلار پاداش قرار می دهد و ما ده هزار؟؟؟؟ ایا جای سئوال نیست؟ اگر دولت ومدیران ورزش میدانند چرا کشوری چون قزاقستان  باچه امیدی هزینه میکنند پس این راهم میدانند انها کجا برداشت میکنند؟بنابراین چراباید این شاخه گلهای وطن مدام در استرس باشند وشب صبح مسابقه تحت فشار روحی روانی نخوابند؟

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۰ مرداد ۹۵ ، ۱۱:۱۵
roham jam